Det blev ju lite nerplitat iaf

Äh, här sitter jag o försöker plita ner lite ord. Men jag börjar på nåt o sen raderar jag det igen för det känns bara blaha.

Undrar just när lusten o blogga ska infinna sig tillbaka?

Trött som jag vet inte vad är jag... segt o gå upp o skjutsa liten Jonte till bussen... o ändå är det 10 minuter det tar bara. Men i morse var ögonen så tunga så tunga o det var så varmt o skönt under täcket....

Gnistra fick stå kvar ute i natt för jag orkade inte ta in henne.... hon stod kvar i hagen i morse faktiskt... peppar peppar

Måste gå ut med lite vatten åt de stackrarna också.... käk har de men vattnet har väl frusit eftersom det är kallt om nätterna nu.

Fy tusan, jag VILL inte ha vinter o mörkt o kallt o rusk o halt o allt trist man kan räkna upp som hör till.

Jag har en hemläxa att trixa med också.... eftersom jag missade ett tillfälle på handledarutbildningen o har man inte 100% närvaro får man inget intyg o alltså inte godkänt.

Nu ligger jag i soffan med en katt bredvid mig o Elvis raklång över mina armar så det är snudd på att jag kan skriva det här.... han verkar rätt nöjd med positionen också för han spinner.  Knaskatten nummer ett

Mormors begravning är bestämd till den 22 oktober o jag vet redan nu att det kommer o bli en jobbig dag för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0