Ärtigt värre

Jag har jobbat min sjätte dag på raken idag... börjar märkas för jag är så trött o flamsig på jobbet.... men kul har jag ändå... jag o Anna tokade rätt rejält på lunchen idag... o allt började med en tappad ärta som ramla ner på golvet.

Unisont tittade vi ner på den där ärtan som låg på golvet mellan oss... sen som på en given signal tittade vi upp på varandra o när vi gjort det så återgick vi till vår varsin matportion innan vi insåg vad vi just gjort o då brast det... gudars så vi garva.... åt oss själva o våra goofiga miner vi haft o vår arbetskamrats reaktion på vårt flamsiga skratt gjorde ju inte saken bättre...

Sen urarta det ganska snabbt o en hel rad med foton o arrangerade poser på de där ärtorna fixades....
Jessika bara skaka på sitt huvud åt oss o sucka.

Men vi hade kul.... o det är väl huvudsaken ^^

Snodde bilderna rakt av från hennes facebook så det är Anna som är fotografen till alla bilder i detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0