Tankar i natten

Jag låg o tänkte inatt när jag skulle sova.

Dels tänkte jag på mormor o alla hennes grejer som nu spritts för vinden... (o så grät jag en skvätt) dels tänkte jag på idiotier som händer runt om i världen o Sverige varje dag.

Jag tänkte på politiker som sitter o bestämmer om ditt o datt utan o faktiskt VETA vad det är de bestämmer om.

Allt i från rektorn på Kungsängsgymnasiet som aldrig varit in på en elevtoalett på skolan till Fredrik Reinfeldt som väl knappast bytt nån blöja på nån pensionär nån gång.

När jag ligger i min säng o nästan somnat då tänker jag som bäst o jisses så jag imponerar på mig själv där jag argumenterar med slagfärdiga kommentarer i tanken.... men sen när jag ska få ner det såhär på pränt så är det som bortblåst. Skumt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0