Kul nästan jämt

Åh så irriterad jag blev i morse när jag vaknade....

Hade ställt klockan på ringning till den tiden jag skulle väcka lilla J

Min mobil (som är min väckarklocka) ringde o jag vaknade o konstaterade att bredvid mig låg stora J o tryna o sov i godan ro.... han som borde ha gått upp för en timme sen o väckt E så hon skulle hinna med bussen till stan.... nu var det tio minuter kvar tills hon skulle stå vid hållplatsen o hon låg ju också o tryna o sov....

Konstaterade att J's mobil (som är hans väckarklocka) låg där nere o spelade var tionde minut..... *suck*

Tänk att det är väl själva den också.... alla förlitar sig på att JAG ska hålla koll... normalt sett ÄR det ju jag som går upp först o väcker E för o sen skjutsa henne till bussen innan jag far mot jobbet... men eftersom jag sa igårkväll att jag jobbar kväll ikväll så.... tänker fasen inte gå upp en timme tidigare än jag absolut måste när jag inte börjar jobba förrän 12



Har ställt ut fröken pruttponny i hagen en stund... en timme har hon stått där ute nu snart.... o nu snart får hon gå tillbaka till sin lilla egna fålla som är rymningssäkrad.

O kallt är det här inne också... har inte orkat bära in nån ved.... så värmepumpen brummar o håller det på 16 grader.... men nu ska hästen in o då blir det väl lite ved inburet samtidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0