hostigt o slaskigt värre

I morgon ska jag till tandläkaren igen....

Har ni sett hur väglaget varit de senaste dagarna??? Fy tusan så halkigt o slaskigt det var idag.... bilen har slängt som en vante från sida till sida mest hela dagen när jag varit ute o kört.... men värst av allt var nog när jag skulle hem o upptäcker att vägen mellan Broddbo o Möklinta är sämst av dem alla (som vanligt alltså, samma sak varje vinter). Slask i tjocka lager o närmast asfalten is som satt fläckvis i tjocka klumpar som fick bilen att plötsligt kasta i sidled så man trodde att den skulle åka i diket nästan.

Problemo numero två... jag är förkyld o hostig som tusan. Segt envist slem i luftrören som inte vill upp när jag hostar. Hur i hela friden ska jag kunna ligga o gapa med en gummiduk uppspänd över munnen i en hel timmes tid?!? Jag kommer få panik kan jag lova..... urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0