Gnistra.... inte som alla andra ponnies - eller en lektion i Houdinikunskap för hästar

Jag har sagt det förut.... o jag säger det igen.... den hästen är inte som alla andra.

Herreminjeeee så hon kan driva en till vansinne.....  men ändock är hon så vansinnigt gullig också.

se bara så gulligt hon går bredvid sin bror Texas.....

Eller vänta nu.... hon går inte gulligt bredvid längre.....

Varför är gräset alltid grönare på andra sidan för??

Ett tu tre slank hon nästan ut ur bild....

SÅDÄRJA.... så ska en slipsten dras... enligt Gnistra alltså

Kommentarer
Postat av: Anna

Bushäst då!



Trist med kommentarerna E fått. Jag blir sååå arg när jag hör om sånt där. Tyvärr finns många föräldrar som inte bryr sig om vad deras ungar gör på nätet och det är en perfekt plats för dem att utföra "mobbning".

Hoppas E kan skaka av sig allt nu. Kram från mig:)

2010-05-03 @ 21:17:51
URL: http://minaungar
Postat av: Stina

Hahahaha!!! Hon borde träffa mitt svarta får!!! Tillsammans skulle dom kunna utföra stordåd!!! :)

2010-05-04 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0