Väntar på sköterskans samtal

Vi ska ju numera ringa o sjukanmäla oss till arbetsmiljögruppen o sen ringer en sköterska upp o frågar hur det är med en.

Jag fick faktiskt sova riktigt bra inatt. Kände inte av magen alls förrän sisådär halv åtta o då var jag nästan tvungen o känna efter. Så det kanske går åt rätt håll nu iaf.

Men jag känner ändå fortfarande att det var rätt beslut o stanna hemma idag. För det hade kunnat vara som igår morse då jag mådde pyton mest hela förmiddagen.

Ska alldeles strax frossa i lite trädgårdsdrömmar. Hittade en bok på rea som Hannu Sarenström skrivit. Den heter "Rimfrost och trädgårdsdrömmar" o verkade lite rolig att bläddra i såhär när snön håller bergtag om jorden.

http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_verylarge/600946.jpg

 

Uppdatering: Sköterskan ringde alldeles efter att jag postat inlägget... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0