ledsen ikväll

Fick veta en sorglig sak nu ikväll... Kongur - hästen som jag hade som sommarhäst förra sommaren har fått fång o kommer vandra vidare till de evigt gröna ängarna på måndag....

Usch fy faaan för fång, vilken vidrig sjukdom det är.... så lurig o ful.

Nej usch, jag känner att jag orkar inte skriva nåt mer nu.... blev lite jobbigt o tänka på

jag tror jag gråter en skvätt till o sen ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Börjar jobba kl 07:00

Misstänker dock att jag kommer o drömma knepiga drömmar hela natten

Det spelar liksom ingen roll att det inte är min häst. Han o jag har haft mkt skoj ihop o han har lärt mig massor. Men minnena kan ingen ta ifrån mig iaf o i Trapalanda finns massor av grönt gräs o ingen smärta o inga knott, mygg o broms som stör.


Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron

NEJ! Vill inte läsa, vill inte veta...

Har aldrig träffat honom, men det räcker att veta hur mkt du tycker om honom och att minnas alla varma ord du använt om denna häst för även jag ska fälla tårar :( KRAM

2010-06-13 @ 17:27:37
URL: http://www.teamjordbron.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0