Jag vill o jag kan o jag ska

Äntligen ledig

Kan ni gissa hur skönt det är o veta att imorgon SKA JAG INTE JOBBA!!!

Jag har så många saker på min VILL_göra_lista....
Jag har tusen många fler saker på min BORDE_göra_lista

Hmmmm, svårt val.... vilken lista ska jag börja med tro?????

Jag vill fixa iordning min damm
Jag borde städa inomhus

Jag vill göra iordning det där kryddkvarteret som planerades när poolen togs bort
Jag borde klyva ved

Jag vill ligga i hängmattan o bara mysa
Jag borde köpa en ny hängmatta först eftersom den vi hade är sönder

Jag vill så mkt, men inget utav det jag borde göra....

Äh, om jag börjar med att gå runt med grästrimmern så får vi se sen.....
Å faktiskt... det tillhör en av sakerna jag VILL göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0