What to do

Uj uj vad jag har gjort mkt idag.... INTE!!!

Jag hade en diger lista som jag tänkt beta av lite granna iaf. Men än så länge har jag nog inte gjort ett endaste dugg av det som står på listan.

ATT-GÖRA-LISTA
Hänga tvätt
Diska
Städa vardagsrum
Städa toalett
Tvätta
Plocka ihop sopor som ligger på gården o väntar
Åka o slänga sopor
Fixa ID-kort åt E i stan
Sortera tvätt
Bära vatten åt hästarna
Blogga

Städa runt huset


Ja jag kommer inte på i skrivande stund om det var nåt mer jag hade på listan... Det som är överstruket är vad jag hunnit med... hahaha

Men å andra sidan så har vi gjort lite annat jag o E. Vi fixa iordning en rundcorall i ena hagen o har haft join-up med tre av de fyra envisa pållarna.
Kan ju säga att det gick sämre o sämre för varje häst... därför sket vi i den sista som råkade vara Gnistra... haha för där hade ändå ingen reaktion "what so ever" uppvisats

Lilleman har kommit hem


Tyvärr inga bilder att visa men jag tror E växte av att få göra en egen join-up med Lillen. O han följde henne så fint. Det vågade hon inte tro även om jag försäkrade henne att han skulle göra det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0