jobba o hö

Ska strax åka iväg o jobba ett kvällspass igen.

Gjorde ett sånt pass igår också... o jag hade ju tänkt få sova ut imorse men si det verkade inte som om jag skulle få det.
Strax efter halv åtta ringde telefonen o det var B på jobbet som undrade var larmtelefonen var.... de kunde inte hitta på den. jag sa att det var A som jag jobbade med igår som hade den sist.

Sen hade jag lite sms-konversation med A om just telefonen o det var ju hon som fått den med sig hem... o när jag sen tänkte få somna om igen så ringde telefonen ännu en gång o det var J's chef som efterlyste honom för det gick inte o ringa han på mobilen då han tydligen var nånstans med mkt dålig mottagning. Finns  några såna ställen mellan Möklinta o Heby...

Men jag somnade om så småningom o sov rätt länge ändå...

Tänkte lägga in lite bilder på vårat höskördande också... lovade ju ett sånt inlägg...





Kommentarer
Postat av: Rosida

sv: Okej. ^^

Men åh, jag som googlade och allt för att vara säker på att det kattmynta! xD

2010-07-10 @ 14:16:30
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0