Kors i taket

Jag är vaken nu!!!!

Det mina vänner hör INTE till vanligheterna om man säger så. Att JAG går upp halv sju en ledig dag utan att jag behöver det.

Jag fick ingen sömn... sängen kändes obekväm o lakanen bara snodde runt kroppen på mig o flugorna uppvaktade mig mkt ihärdigt. Så ihärdigt att jag tror en hade bitit mig på foten o det kliade infernaliskt. Mygga tror jag inte på eftersom det har jag inte hört nån.

Knaskatten Elvis verkade rätt nöjd med att jag parkerade mig i soffan för han kom o kelade mkt ingående med mig på en gång. O nu ligger han bredvid mig o spinner högljutt.

Idag MÅSTE jag åka o handla för det gapar rätt tomt i våra förråd. O så skulle vi iväg till farmor o farfar o äta mat sen mot kvällningen. Jag ska stå för lagandet utav korvstroganoff för det beställde de igår. Men de hade inga morötter hemma o när jag gör korvstroganoff (eller köttfärssås) så grovriver jag nästan alltid i en eller två morötter också. Fyller ut o är nyttigt på en o samma gång.

Nej hörni, n u börjar det suga i magen så jag tror jag fixar iordning lite frukost. Varm O'boy får det nog bli att dricka o en smörgås till det


En bild på knaskatten när han ligger i soffan. Ungefär som idag fast nu sover lillkissen så sött som bara små söta kattbebisar kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0