Kate Winslet på besök?

Vi fortsatte lite granna med vår gårdsstädning idag o det blev ihopplockat massor av sopor som liksom bara hamnat utanför stallet o mot hagen. Balsnören som låg på sidan i gräset kvar sen i vintras o som knappt gick o rubba nu för att gräset o snörena var väl ihopsnört. Sopsäcken var mer fylld av gräs än av snören som jag kasta.

O andra sopor åkte också sin kos. Men andra sidan av dörren är fortfarande kvar att röja från jox. Får bli en annan dag.

O nu ikväll har jag roat mig kungligt på den här sidan som nån bloggare tipsade om på sin sida.
Man kan alltså testa kändisars frisyrer om man bara laddar upp en ansiktsbild...

Jag skrattade hjärtligt åt en hel del av frisyrerna när de hamnade på min skalp.

O sen upptäckte jag dessutom att man kunde bli sminkad som en kändis också... få både frisyren OCH  sminket. Så jag testa o göra mig till Kate Winslet

Haha roligare än så behöver man inte ha en söndagkväll när det regnar ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0