trött i ögat o kroppen o själen

uj så trött jag var i morse när klockan ringde.... ville inte alls inse att det var morgon.
Kan ju bero på att jag hade så svårt o sova inatt... låg o vred o vände på mig o det kliade både här o där o jag har ont i ena benet mot höften baksidan av skinkan/låret till.... o det kändes inatt. O varmt var det också... för J drog på elementet förut när det var så inibombens kallt ute... men nu är det ju inte alls kallt längre o då blev det nästan för varmt för o ha ens ett täcke på sig, jag som brukar ha två täcken o en filt....

Mitt i natten fick jag lov o gå upp igen för magen knorra o ångest hade jag för olika saker som jag borde tagit tag i för länge sen... så jag tog en kopp varm O'boy o skrev ner sakerna på ett papper  för o slippa ha dem i huvudet.
Gick bättre o somna sen

Vet ni, jag är hungrig... borde gå o göra mig lite frukost.... ska ju snart iväg o jobba... håhåjaja så hågad jag känner mig.

Inatt har ponnyskruttan stått ute i hagen faktiskt o vet ni!!!!!! HON STOD KVAR i morse också =D

Det gav mig lite ångest också inatt, att jag inte kunde vara säker på att hitta fyra ponnysar i hagen idag. Men hon skötte sig för en gångs skull.... men hon får nog gå in innan jag åker till jobbet... litar inte ett smack på'na. Jag var faktiskt ut på trappen o lyste med ficklampan mot hagen till för o kolla att hon stod kvar då mitt i natten... hon hade så passande en reflexgrimma på sig så hon syntes i mörkret.

Ska ta o logga in på banken o kolla mitt saldo... hoppas hoppas att skattepengarna har ramlat in idag.... både jag o J får ju vänta till december varje år innan vi får några slantar. (de år som man får tillbaka nåt dvs) De skulle betalas ut mellan den 7 o 10 december...

Lille J hade med sig utvecklingssamtalsmaterialet med sig hem så jag har bläddrat igenom det nu på morgonen.... finns både saker o vara stolt över o saker att vara mindre stolt över... ja det var iaf inga bråkig på lektionerna noteringar som tur var....

O E's fröken undrar nog om jag gått under jorden... har fortfarande inte hört av mig om utvecklingssamtal.... *skäms* får ju inte tummen ur att göra det.... tar en minut i anspråk 'doh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0