Ris a la malta bildcollage o nyårssupé a la kidz


Gjorde ris a la malta igår.... innan jag kollade posten...
knåpade ihop ett litet fotocollage nu på myset vi hade igår - innan jag kollade posten
ja jag kanske är lite tjatig...
men jag mådde ju rätt bra igår!!!! INNAN jag kollade posten!!!!!

har postat svaret till länsstyrelsen idag.... så får vi väl se vartåt det leder.... om det kommer komma några kontrollanter för o räkna ihop min obefintliga flock med getter.... Sara på facebook skojade till det o sa att det kanske var gnetter det gällde.... o ja dem sköter jag inte.... vill jag inte ha några heller så.

Imorgon är det en sista arbetsdag kvar på det här året.... o den jobbar jag givetvis.... men slutar 16 o sen har ungarna bestämt tacos som nyårsmiddag med blåbärspaj o vaniljsås till efterrätt så då får det väl bli så.... tacos it is... haha vissa käkar fläskfile o oxfilé o älgfilé men vi, vi käkar tacos

ikväll blev det thaimat. Bekvämt med hämtmat... jag o J åkte in o handlade efter att jag slutat jobba... glömde plånboken i fel jacka så jag kunde inte handla som jag först tänkt i Avesta. Var till o med dit o hann plocka i en stooor påse lösgodis på Pickaboo innan jag upptäckte min fadäs. :/

Men iaf, nu åkte vi till Sala o beställde maten över telefon o sen rusa vi in o genom Åkrahallen på en kvart.... hahahaha jisses sån fart det gick med.... men jag tror att vi fick med oss det mesta.... dock blev det ingen påse med lösgodis alls nurå... hade inte hunnit plocka ihop nån sån på den tiden vi hade till godo. Lagom tills vi stod i kassan för o betala så durra mobilen att den inställda tiden var ute på timerfunktionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0