k-k-k-kallt så det räcker till

fullmåne o kallt som den värsta frysbox.... faktiskt kallare än i många frysboxar.... termometerns mätdel hade hamnat under snön så jag har inte riktigt koll på temperaturen än... väntar på att den ska räkna ner färdigt.

Inne är det inte heller så varmt minsann... tog inte lång stund för o kyla ut efter kaminens värme nu ikväll när elden hade slocknat... var fortfarande glöd kvar o ändå inte mer än 16 grader.... brrrrrr

Nästan så jag har istappar hänger från min näsa

Har nyss varit ute o hämtat in två kassar med ved o pulat kaminen full. Nu sprakar det hemtrevligt o jag hoppas få upp tempen lite... lär ju bli utkylt ändå till i morgon men lite gör det väl nytta kan jag hoppas...

Hästarna har fått vattnet isfritt en stund... såna här stunder längtar man efter en thermobar mer än annars...

Har ikväll knåpat ihop en text o svarat på en annons på blocket. Säger inte på vad för då idiotförklarar ni mig... säger möjligen senare.... eller ja, det kanske visar sig så småningom... beror sig ju på

men jag har iofs aldrig påstått mig för o vara normal heller så XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0