grubblerier

tappade lusten att blogga nu... hade fotat lite bilder som jag tänkte lägga upp här men näe jag blev så ledsen av brevet att det får vara nu....

Går o gräver ner mig för ikväll tror jag... o så får vi se om jag är gladare igen imorgon....

det envisas med att poppa upp i huvet mest hela tiden.... vem som gjort det o varför, o vad som kommer nästa gång... ni minns väl anmälan som J fick om verkstan...

vi har betalat räkningarna ikväll.... saknade minst en räkning konstatera jag... undrar om vi lyckats förlägga den eller om vi fått hjälp o bära den från brevlådan av nån tjomme som inte vill oss så väl.... dags o göra slag i saken o skaffa den dära låsbara brevlådan kanske.... men OM det nu är så att nån hjälpt oss med att förflytta den så kan jag härmed göra glädjen kortvarig... vi kommer INTE att få betalningsanmärkning på den... för det är samma  OCR-nummer räkning efter räkning på den.... o summan är inte heller särdeles obekant såååå tja, men jag är ju inte 100% säker men den låg inte där alla andra räkningar låg så fint.... o jag minns ärligt inte om jag sett den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0