Tisdag o leeedig

Go'morron
Frukosten har just landat i magen - O'boy o leverpastejsmörgås

Nu spisar jag lite Volbeat i högtalarna o funderar på vad jag ska börja med här hemma.... kanske borde gå o sätta skruvdragaren på laddning till att börja med??


Sen har jag en laddning tvätt i maskinen som väntar på hängning. O tvätten som jag hängde igår har inte torkat det allra minsta... blir nog att göra eld i kaminen så luftfuktigheten försvinner lite.

Huset skriker av städbehov men det är ju så galet trååååkigt att städa. Iaf det däringa plocket som behövs INNAN man kan gå lös på golv med dammsugare o mopp. Moppa golv är annars en helt okej syssla.

O så var det ju de där stolparna som skulle ner i backen.... håhåjaja... jag tror jag börjar med att leka med katten en stund hahaha han ligger så fint här bredvid mig nu. Lilla Elvis som inte är så liten längre utan en riktig slyngel i kroppsform. Ranglig o dan.


Kommentarer
Postat av: Anki

Så liten är inte Gustaf heller längre.. :-)

2010-08-31 @ 15:40:13
Postat av: natali

vad söt katt e den din egen :D ?

2010-09-01 @ 17:20:36
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0