Tak o film o läger

Ikväll färdigställde vi E's tak... eller ja vi fick upp resterande takpannor... men sen ska det ju vara vindskivor och stuprör också.

Sista varvet låg mot en vägg... huset har många vinklar o vrår och det var tvunget att kapa alla pannorna på bredden... gissa tre ggr VEM som fick ställa sig att kapa med en gigantisk kap. Jo det var ju jag det... dammig o jäklig blev jag.

Men J satt ju uppflugen på taket o pusslade dit dem sen istället. O där hade jag inte velat sitta, höjdrädd som jag är.

Nu tittar jag lite halvt om halvt på Die Hard 4.0 som går på tv4+. Fast ska jag vara ärlig så läser jag mer i bloggar o facebokar.

Jag borde egentligen hoppa isäng o sussa för imorgon ska E till stan på filmläger. De ska vara där kl 9.00 så det är ju tidig uppgång som gäller.

Urk. Jag som älskar sovmornar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0