tak, bil, blommor o film

Vi har förresten fått hem resten av takpannorna idag så vi kan göra klart taket... men det blir väl lite senare ikväll... vi hade nog tänkt att motionera bilen nu när vi äntligen har en bil som HEEELA familjen får plats i igen. Tänk att hela semestern har gått utan att vi kunnat åka nånstans tillsammans.... o nästa vecka ska E på filmläger så då kan vi inte heller göra nåt ihop hela familjen.... men det har ju iofs blivit betydligt billigare på det här viset... hahaha


Bara för att ni ska få nåt nytt o titta på så lägger jag upp den här motljusbilden som jag gillar. Den föreställer fröställningarna från mina älskade vallmoblommor som jag visa förut i bloggen. Fortfarande spottar den fram en o annan blomma. Eller ja, det är ju inte bara EN planta utan flera fröplantor som sitter tätt ihop.

Kommentarer
Postat av: ylle

Hej M! Jo jag tror allt att det finns en del som skulle kunna passa fr allt den maxade B-ponnyn, jag skickar listan. Också ett vintertäcke för minishettis.. hälsningar ylle

2010-08-06 @ 09:00:07
URL: http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0