nattsvammel

slänger in ett inlägg såhär på nattkröken innan jag knyter mig för natten.

Vet inte vad jag ska skriva men det visar sig väl vad som står här när jag sätter punkt o postar inlägget.

Satt på jobbet idag o studera mitt schema o konstatera att förra veckan o den här veckan innehåller sammanlagt 10 dagars arbete... av de tio är fem kvällar o en av de kvällarna är en delad tur. Men som tur är så har jag redan betat av den. Det var i söndags.

Jag får se det från den positiva sidan... nån krona mer i bidrag XD

Morgondagen innebär också kvällsjobb... men inte tusan får jag sovmorgon för det... för nu har ju allvaret börjat igen o kidsen ska till skolan.

jag har druckit min kvällschoklad nu -  mår så bra i lilla maggen om jag får min kopp varm O'boy så sen sover jag mätt o belåten. Ska nog dra över mig dubbla täcken inatt. Frös inatt som var. O ändå svettas jag sen på morgonen. Trots att jag ligger under samma täcke som på kvällen... knepigt

Nä nu blir det natti natti för jag ser nästan dubbelt av trötthet
Lägger upp en bild på en "tavla" som vi har hänger på en vägg på jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0