Men lookiloooki ett inlägg

Hello there.... long time no see...

Så vad har jag gjort sen sist då??? *tänker o funderar o kliar mig i huvet en stund*

Mja jag minns inte.... eller jo lite minns jag hahaha

I lördags var jag på klassåterträff med tjejerna från grundskolan... jättekul o se dem... nån har jag inte sett på lååångt över 20 år då hon flyttade till Stockholmstrakten. Andra har jag inte sett på iaf 10 år, då vi sist hade klassträff.

Tyvärr hann jag inte vara med o träffa ALLA som kom eftersom vissa inte kunde komma förrän på eftermiddag/kvällningen o jag var uppbokat på annat då...
Hade ju ställt in mig på att åka till Ingbofestivalen o titta på Stonetrade när de spela....

Också jättetrevligt. Tänk att ett sånt litet ställe ändå kan engagera o dra till sig såpass mkt folk o artister.

Sen i måndags så gjorde jag absolut INGENTING vad jag kan minnas.... var en riktig loj-o-dra-benen efter mig dag.

I tisdags hade jag lite vånda över att semestern var på upphällningen... förmodligen var fallet så även i måndags men då bara dippa jag helt o lalla runt i min overksamhet.

O så igår så var det slut på det roliga o dags för allvaret igen.... då fick jag lov o masa mig upp o dra iväg till jobbet.... men det gick bra det också... men var sååå trött igårkväll... hade riktig nerverna-utanpå-kväll så jag la mig tillslut i sängen där det var lugn o ro o där somnade jag.

Ända tills att Jerry gick o la sig och "väckte" mig igen. Då var det stört omöjligt att somna om. Benen började pirra o ha sig o det slutade med att jag gick ner o drack en kopp varm O'boy innan jag bäddade ner mig med två dunkuddar under knävecken. Då fick jag någorlunda ro i dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0