M på myren

Var ut en sväng för o kolla efter mer bär.... konstaterade att det är slutplockat på hjortron för iår iaf. De var som bortblåsta... o de få som ändå fanns var så trasiga att man inte ville ta i dem. Vet inte om det beror på regnandet de senaste dagarna eller om det är så att getingarna tuggat sönder bären för de såg tametusan ut som om de hade exploderat eller nåt.

Plockade en liter blåbär istället. En liter som lilla J nu snart har ätit upp. Han ville ha blåbär o mjölk o det kunde han väl få då.


Men lingonen har börjat mogna nu såg jag... de var betydligt mkt mer röda nu än sist jag var där.

Kommentarer
Postat av: ffizzee

sv: men jag gillade ju inte den personen

själv så då slutade jag vara med

den men dom typ dissar mej endå elr va man ska säga

2010-08-01 @ 18:52:28
URL: http://www.bloggenomfelicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0