Down to the river

Ikväll så hade jag en låt spelandes i huvudet... jag har konstaterat att jag har så rätt ofta... o det finns inte en chans i världen att jag kunnat hört den o blivit påverkad för jag har en period då jag lyssnar väldigt lite på radion i bilen o så.

Iallafall, det var Bruce Springsteen som sjöng i mitt huvud... tillsammans med Sting upptäckte jag när jag sökte på Youtube

En sak som jag konstaterat är att YouTube numera suger hårig getballe. Det är tamesjutton inga träffar på det man vill hitta... bara en massa annat tjafs... o skulle man hitta det man söker så är det blockerat så jag inte får titta/lyssna. Eller så är det jag som blivit gammal o inte längre förstår HUR man gör för o använda det forumet på bästa sätt. Kan ju vara så också XD

Slänger upp låten här iaf så får ni höra VAD jag hade spelandes i skallen så här på nattkröken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0