datorsupport från bästaste rosenknopp

Fick ett tips på vad som kunde vara felet med den här bärbara datorns musplatta.... som hoppar hitan o ditan mest hela tiden o gör mig TOTALT vansinnig...

Jag skulle testa o göra rent musplattan från fett o smuts för det kunde störa.... så här sitter jag nu o plitar ner en lååång text bara för o se om det hjälpte att göra rent med lite yes diskmedel på en blöt papperstuss o torka torrt efteråt.

Peppar peppar så kanske det faktiskt fungerade...

Det vore ju kanoners o toppen.....

En bild på Gnistra med sin syster Mumlan från den dagen då de träffades

O just ja, (Nähe.. där kom ett  hopp... skit också) jag skulle ju föra över bilder från kameran o ladda batteriet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0