bloggandets svåra konst

Det är inge roligt att blogga för den här datorn är bara så knasig o hoppar runt med markören så texten ibland hamnar på fel ställe... det händer även att hela textstycken blir markerade på en tusendels sekund o vips har man med en knapptryckning raderat allt man dittills skrivit.

Egentligen borde jag skriva ett inlägg utan o korrigera hur den hoppar hitan o ditan så ni fick se.

Men om ni saknar uppdateringar så är det för att jag tappar lusten att skriva inlägg om o om igen...

Balansera är en balansakt



Kommentarer
Postat av: Anna

å jag har suttit fastklistrad på facebook istället för bloggen! Måste skärpa mig.

2010-08-10 @ 23:27:51
URL: http://minaungar.blogspot.com
Postat av: Cia

Vilken sötis!

2010-08-13 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0