städa städa varje fredag och så varje (dag som en reparatör kommer...)

Väntar på elektrolux-reparatören som ska komma o kolla på våran luftvärmepump som inte alls blåser nån värme. Faktum är att den blåser inte luft alls för tillfället =(

O när jag inte sitter här vid datorn o checkar facebook o skriver inlägg i bloggen så försöker jag hitta ett hem i rörorna medans jag väntar.

Håhum

Hitta nyss ett halvt potatisland av torkad lera på hallgolvet o en halv hund också förresten. Har sopat fram trappen också, där tror jag att den andra hundhalvan hittades... undrar vad jag ska döpa den hunden till, jag som bara tänkt ha EN hund för tillfället XD
Den skyldige till hundhårsattacken i huset

Kommentarer
Postat av: TWINS

söt vovve =)

2010-04-13 @ 10:20:40
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0