nörda

Just nu nördar jag en o samma låt om o om igen.... den är just nu så där härligt nonchalant som jag vill ha för stunden.

Eller nonchalant... jag vill ha musik som får mig att bara släppa loss o rocka. Helst ska ALLA bacillerna rocka i samma takt. O när jag lyssnar på den här så kan de liksom inte låta bli... ^^


Sen att det var en helt perfekt låt att spela Mahjongg Dimensions till... tja det var en ren bonus.... "SHUT THE FUCK UP" o lyssna på den vettja o så går du till Facebook o spelar lite mahjongg Dimensions. Är du vän med mig där så får du försöka slå mig också... hahaha Jag har en vän där som jag bara måste försöka klå. Hon ligger bara sååå retfullt strax ovanför mitt personbästa.... gaaaahhh


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

tack för amningsråden, han ammar ju rätt ofta som det är nu men tillslut så blir dem helt tomma och han blir irriterad så då har jag inget annat val än att ge flaska. han är ju så stor så han kräver antagligen lite mer men det skulle kännas riktigt tråkigt om mjölken sinade helt.

2010-04-17 @ 23:47:15
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha det var kul att du valde just det inlägget idag, varför ska jag berätta nästa gång vi ses:)

Kram från mig

2010-04-18 @ 20:30:44
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0